Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Nowe zasady zatrzymywania się pojazdów na przystankach w Lublinie

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 15 listopada 2019 r. o 11:33 Powrót do artykułu
Ja osobiście pragnę żeby właśnie ZTM SIEBIE ROZLICZYŁ ZA TEN TRANSPORT ZINTEGROWANY !!! to nie jest wina kierowców tylko ZTMu, który wymyślił transport zintegrowany -właśnie w praktyce to tak wygląda że wszystkie autobusy i trolejbusy przyjeżdżają w jednym czasie!! Więc co za problem rozciągnąć w czasie po 2-5 minut dojazd na przystanek a nie jeżdżą parami albo czwórkami jak widać na zdjęciu !! ale po *** dostają kierowcy i pasażerowie a powinna osoba odpowiedzialna za ten zintegrowany transport!
 Bo ZTM czytał Konstantego Galczyńskiego i wziął sobie do serca fragment " prosto do przystanku czwórkami jechali".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeżeli ma być ułatwienie dla starszych i mniej sprawnych ruchowo to może autobus powinien stawać naprzeciw wiaty a nie na skraju zatoki czyli praktycznie ZA przystankiem. A tak na marginesie panie redaktorze może by Pan się zajął nadmiernym i przesadnym ogrzewaniem autobusów ( w lecie niechęcią do włączania klimatyzacji) oraz chamskim blokowaniu okien w pojazdach?
Bo najczęściej o klimatyzację wołają ludziska w listopadzie będąc ubranym w kurtki i jak im ze spodni wyłażą kalesony.
 Trudno w listopadzie jechać bez kurtki
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Myślenie boli widzę. Jak przyjezdza jako trzeci...otwiera drzwi...ludzie sie przesiadaja, a pozniej podjezdza na poczatek i ponownie otwiera drzwi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To jest prawda,mnóstwo ludzi stoji i idzie bardzo blisko krawężnika, nie ma mozliwosci bardzo blisko podjechac często i gęsto,żeby głów nie porozbijac, szczegolnie u mlodych z kapturem na głowie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po pierwsze nie zawsze kierowca może podjechać pod sam krawężnik bo Wielmożny Pasażer stoi na brzegu i może być zaznaczony lusterkiem. Ztm zamiast siedzieć u pierdzieć w stołki niech się weźmie za wydłużanie przejazdów między przystankami. Kierowców coraz mniej zarobki jak za miskę ryżu to nie długo ztm zacznie samo wozić pasażerów bo ludzie Mpk traktują jak swoją prywatną taksówkę. Ztm też niech zwróci uwagę na czas pracy zazwyczaj pracują po 10 godzin, to zasługują na minutę na końcowym zazwyczaj której nie mają bo jadą na opoznieniu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zauważyłem, że w jednym czasie na przystanki zjeżdża się kilka autobusów, nie mieszcząc się na nim, a później kilka minut spokój. Może lepiej w rozkładach coś pozmieniać?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To jest prawda,mnóstwo ludzi stoji i idzie bardzo blisko krawężnika, nie ma mozliwosci bardzo blisko podjechac często i gęsto,żeby głów nie porozbijac, szczegolnie u mlodych z kapturem na głowie.
 Kiedyś widziałem jak dziewczynie o mało nie wypadło dziecko zwózka bo kierowca leń stanął pół metra od krawężnika. Myślę że pasażerowie nie mieli by nić przeciwko stawaniu przy krawężniku a te krytyczne uwagi to zapewne kierowców - januszów
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
rozwiazać ten cały ZTM wymyślają same problemy,a pasażer to co niedorozwinięty żeby traktować go jak specjalnej troski?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zauważyłem, że w jednym czasie na przystanki zjeżdża się kilka autobusów, nie mieszcząc się na nim, a później kilka minut spokój. Może lepiej w rozkładach coś pozmieniać?
 Gdyby kilka minut to byłoby super. Przerwy między jednym "stadem" a drugim z reguły jest kilkadziesiąt minut
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wystarczy namalować linie na przystankach jak jest na dworcu PKP ,żeby pasażerowie za nią oczekiwali na autobus i nie utrudniali wjazdu pod krawężnik .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wystarczy namalować linie na przystankach jak jest na dworcu PKP ,żeby pasażerowie za nią oczekiwali na autobus i nie utrudniali wjazdu pod krawężnik .
 Ułożyć żółte płyty typu braila...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wystarczy namalować linie na przystankach jak jest na dworcu PKP ,żeby pasażerowie za nią oczekiwali na autobus i nie utrudniali wjazdu pod krawężnik .
 Ułożyć żółte płyty typu braila...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co za głupota. Wymyślają jakieś bzdury zamiast zrobić dłuższe zatoki. To tylko utrudni korzystanie z komunikacji miejskiej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wpierw trzeba wiaty odpowiednio ustawić. Jeśli wiata jest na końcu zatoki przystankowej, to wymóg zatrzymywania pojazdów na przodzie zatoki przystankowej każdego (nawet "osamotnionego") autobusu / trolejbusu może być przejawem sadyzmu (zwłaszcza wobec ludzi słabszych lub przy złych warunkach pogodowych).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pozdrawiam projektanta zatoczki przy Lotniczej XD
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No cóż. Mści się u***nie przez twórcę "wsamraśnego lublina" utworzenia sieci szybkiego tramwaju miejskiego. Wszak wszyscy wiedzą, że tramwaj we "wsamraśnym" mieście to jakiś wybryk, fanaberia i anomalia. Już dzisiaj widać, że proponowany system kołowy się nie sprawdza, dokumentnie zatyka szybko rozrastające się miasto. A absztyfikant który do tego doprowadził, chodzi po mieście i jeszcze się tym chwali. Myślę, że to ostatni dzwonek aby przynajmniej uratować co się da z dawnej idei zbiorowej komunikacji szynowej w naszym mieście bo jutro może okazać się, że jest już za późno.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tylko zazwyczaj Ci starsi,czasem nawet niepełnosprawni zawsze dojdą do autobusu jeżeli chcą nim jechać. A młodsi mają to gdzieś głęboko....... Uważają że autobus lub trolejbus ma obowiązek zatrzymać się tam gdzie oni stoją. Porada dla ZTM. Zróbcie trzykrotny obowiązek zatrzymania się na przystanku i jeszcze bardziej ogarnijcie czas relacji kursów. Bo i tak już niektóre linie są do wykonania dla wozu strażackiego A nie dla autobusu że stojącym pasażerami na pokładzie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeżeli ma być ułatwienie dla starszych i mniej sprawnych ruchowo to może autobus powinien stawać naprzeciw wiaty a nie na skraju zatoki czyli praktycznie ZA przystankiem. A tak na marginesie panie redaktorze może by Pan się zajął nadmiernym i przesadnym ogrzewaniem autobusów ( w lecie niechęcią do włączania klimatyzacji) oraz chamskim blokowaniu okien w pojazdach?
Popieram apel o zaprzestaniu nadmiernego i przesadnego ogrzewania. O tej porze roku ludzie wsiadają do autobusów w kurtkach, czapkach, szalikach, a tu gorąco, okulary zaparowane. Potem wysiada się spoconym na zimny wiatr, bo kierowca jedzie w samej koszuli, ubrany jak do biura. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie jest prawdą, że kierowy starają się podjeżdżać blisko do krawężnika. jestem osobą w wieku senioralnym, osobą samotną, poruszam się tylko z pomocą chodzika czterokołowego dla niepełnosprawnych, i z opisywanych w artykule powodów, nie jestem w stanie korzystać z komunikacji miejskiej w Lublinie, odpuszczam nawet zaplanowane wizyty u lekarzy, w sytuacjach absolutnie naglących zamawiam taksówkę - ile razy w miesiącu jestem w stanie pozwolić sobie na przejazd taksówką z emeryturki?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kierowca zarabia 2000zl A wymogibdostaje jakby zarabiał 2000 euro. To nie wina kierowcy że w jednym czasie na małą zatokę wjeżdża 3 autobusy niech ZTM zaplanuje lepiej rozkłady,uwzględni korki remonty i inne utrudnienia
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...